نیمی برای من ، نیمی برای تو

اینگونه زندگی کنیم: شاد ولی دلسوز ساده ولی زیبا مصمم ولی آرام مهربان ولی جدی زیرک ولی صادق عاشق ولی عاقل

نیمی برای من ، نیمی برای تو

اینگونه زندگی کنیم: شاد ولی دلسوز ساده ولی زیبا مصمم ولی آرام مهربان ولی جدی زیرک ولی صادق عاشق ولی عاقل

سالروز نورانی ترین پیوند هستی مبارک

 

 

امشب شب عروسی ماه و خورشید است.  

 آسمان، جلوی قدم‏هایشان دامن می‏ گسترد. 


نسیم، دیوارهای کوچه را غرق بوسه می‏کند؛   

و ندای زیبای تکبیر، موسیقی شادترین عروسی هستی می شود.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
سرباز انقلاب یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:08 ب.ظ http://qaderoon.blogfa.com

سلام سارا خانم

ممنون که سر زدید...حضرت امام خمینی(ره) میگفتن هر چند میگن یک دست صدا نداره اما اگر همین دست رو محکم تو گوش دشمن بزنید صداش عالم رو کر میکنه وحجاب شما سیلی محکمی به گوش نامردان و اجنبیان عالم بشریت خواهد بود...خدا حفظتون کنه که دین خدارو یاری میکنید

سلام ممنون پایدار باشین تشکر

میرزا بنویس (طباطبائی) دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:45 ب.ظ http://sardaftar3y.persianblog.ir

سلام
بر عرش و فرش و من و شما و پیروان این واسطه های خلقت مبارک باد
از حضورتان در وبلاگ حقیرانه ام خرسندو تشکر میکنم و وبلاگ غنی شما را در امر اجتماعی و هشدارهاو بیدارباشها ارج مینهم و همتتان را میستایم
متن جواب حضرتعالی در وبلاگم را از آنجهت که شاید حضوری مجدد نداشته باشید ذیلا" تقدیم میکنم
سلام و عرض ادب
ما هیچ تکلیف قانونی نسبت به ذکر ایادی در وکالت نامه ها نداریم ولی از آنجا که بررسی اجازه تفویض اختیار و نحوه و موارد وکالت ضروری است رویت و بنا به احتیاط اخذ کپی ان میتواند ما را از دردسرهای بعدی نجات دهد ...
ضمنا وبلاگ حضرت علیه را رویت و برای انکه بتوانم از کشف شغل سردفتری را بنمایم ناگزیر ساعاتی را در وب حضرتعالی سرگردان ماندم اگر همکار تشریف دارید چه خوب است در گوشه ای ولو به اشارت شغل سردفتری را اعتبار دهید

سلام بزرگوار نه من سردفتر نیستم ، ممنون ازجوابی که دادین این سوال بحثی بود بین من وسردفترمون

ارمیا سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:16 ب.ظ http://ermiya14.blogsky.com

سلام سارا چقدر دیر به دیر اپ میشی
ممنون بهم سر زدی بازم بیا رفیق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد