نیمی برای من ، نیمی برای تو

اینگونه زندگی کنیم: شاد ولی دلسوز ساده ولی زیبا مصمم ولی آرام مهربان ولی جدی زیرک ولی صادق عاشق ولی عاقل

نیمی برای من ، نیمی برای تو

اینگونه زندگی کنیم: شاد ولی دلسوز ساده ولی زیبا مصمم ولی آرام مهربان ولی جدی زیرک ولی صادق عاشق ولی عاقل

 
ما داریم میریم مسافرت… میشه وقتی نیستیم، گلدونامون رو آب بدین؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

. 
 
نظرات 3 + ارسال نظر
رضا چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:07 ب.ظ

جان باشه حتما خودم اب میدم

سلام حاجی اخه شما که نمیتونی خودت عازم مکه ای ازدستت

بازرس اسناد یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:35 ق.ظ http://bazras

با سلام
فقط می توانم بگویم آفرین وخسته نباشید.وسلام

بازرس اسناد جمعه 10 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:59 ق.ظ

با عرض بهترین سلامها و درود بی پایان و عرض تبریک به مناسبت عید مبعث خاتم رحمت.
خواهر بزرگوار بدوا" از حضورتان متشکرم و اما بعد:
با توجه به مفاهیم و مطالب وبلاگتان که سراسر پند و اندرز و گهر بار و یک کلاس در س تمام عیار برای یک زندگی می باشد انتظار این چنین شکستکی کلام را در کامینتان نداشتم.چرا که شما یک خانم بزرگوار وآگاه و دانا هستید بدین جهت به شما وصیت و سفارش می کنم که یک با رسوره نمل را از قران کریم که بهترین تسکین دهنده دلهاست مطالعه و ملاحظه فرمائید.خداوند رحمان که همه کارهایش از روی حکمت و از روی حساب کتاب می باشد. در خلقت مورچگان تعدادی کارگر هستند و تعدادی ملکه هستند کارگران وظیفه کارگری دارند و آنهای دیگر وظیفه دیگر ...از جمله خوردن
واگر این مطلب من کفر نباشد که انشاالله نمی باشد به نظرم می آید که بعضی از آدمها هم همینطور هستند. به سمت راست خود نگاه کن !!!!!!
حساب کار به دستت می آید.اینها باید به هر طریق ممکن در بیاورند و دیگران نیز باید بخورند حالا از هر راهی که باشد.....
امید وارم که موضوع را گرفتید؟؟؟؟؟
در پایان چنانچه قادر متعال مسئلت بدارد به چشم کاری میکنم منتظر باش !!!
منم منتظر هستم به گیرا....بگذریم
در صورت مصلحت شما کامینتتان را تایید می کنم؟موفق و پایدار باشید به خانواده محترمتان سلام برسانید.یا علی مدد از تو

درود برشما ممنونم برادر بزرگوار چشم حتما سوره نمل رو بادقت میخونم & ممنون ازنقطه نظر مثببتتون شرمنده ام کردین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد