نیمی برای من ، نیمی برای تو

اینگونه زندگی کنیم: شاد ولی دلسوز ساده ولی زیبا مصمم ولی آرام مهربان ولی جدی زیرک ولی صادق عاشق ولی عاقل

نیمی برای من ، نیمی برای تو

اینگونه زندگی کنیم: شاد ولی دلسوز ساده ولی زیبا مصمم ولی آرام مهربان ولی جدی زیرک ولی صادق عاشق ولی عاقل

فرا رسیدن میلاد با سعادت امام حسین حضرت ابوالفضل العباس و امام سجاد علیهم السلام را به جمیع عزیزان و محبان خاندان عصمت و طهارت تبریک و تهنیت عرض مینمایم   

 

 

 

 

 

منم حسین ابن علی ، پیر عشق
که بسته ام بر همه زنجیر عشق قلب همه صیـد کمند مـــن است هـــر دل آزاده به بـنـد مــن است
خـانه گرفته عــــرش به زیر پـر م قــوت قـلب علی و کـــو ثــــــرم
قـبله گــه قبلـــه بـــود محضــــرم بی سرم اما ز دو عالم سرم   

 

 

  

 

 

گر جهان را خیمه ای انگاشتی زیر آن خیمه عمودی داشتی روح خیمه دین حی داور است پرچم زیبای آن پیغمبر است باب آن خیمه علی مولا بود اصل خیمه چادر زهرا بود از حسین ار تار و پود خیمه است

بازوی عباس عمود خیمه است

 

 

  

امید که باب الحوائج کسی رو نا امید از در خونه ش بر نگردونه

 یه آمین بلند از ته دل بگین 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
صادق یکشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:25 ب.ظ http://www.filteror.blogsky.com

باسلامی متل همیشه گرم به شما دوست عزیز .
من مدیر وبلاگ فیلترور صادق هستم . داشتم وبلاگتو نگاه می کردم . واقعا عالی . عالی . وبلاگ من هم خیلی مشهوره . وبلاگ من پر از فیلترشکنه. میخواستم با شما تبادل لینک کنم . اگه قبول می کنی من رو با اسم فیلترورلینکم کن بعد اسمی که می خواهی با آن لینکت کنم رو تو قسمت نظراتم بنویس . به همین راحتی . در ضمن در خبر نامه من عضو شو تا جدید ترین فیلتر شکن ها برایت ارسال بشه . ممنونم . خدا حافظ تا بعد .

مدیر وبلاگ فیلترور صادق www.filteror.blogsky.com

حسناگل سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:12 ب.ظ http://hosnagol.blogfa.com

سلام..خوبی؟
اگه توستی پیدا کنی که چه نسبتی داریم؟

سلام خوبین شما ممنون که ازکلبه محقرمان دیدن کردین
پس که اینطور
حالا واسه من معما طرح می کنی ؟
گفتم از اول هم خیلی زرنگی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد