نیمی برای من ، نیمی برای تو

اینگونه زندگی کنیم: شاد ولی دلسوز ساده ولی زیبا مصمم ولی آرام مهربان ولی جدی زیرک ولی صادق عاشق ولی عاقل

نیمی برای من ، نیمی برای تو

اینگونه زندگی کنیم: شاد ولی دلسوز ساده ولی زیبا مصمم ولی آرام مهربان ولی جدی زیرک ولی صادق عاشق ولی عاقل

 

 

 

 

 

 

 

 

I wish you Health...
So you may enjoy each day in comfort.


I wish you the Love of friends and family...
And Peace within your heart.

I wish you the Beauty of nature...
That you may enjoy the work of God.

I wish you Wisdom to choose priorities.. .
For those things that really matter in life.

I wish you Generousity so you may share...
All good things that come to you.

I wish you Happiness and Joy...
And Blessings for the New Year.

I wish you the best of everything.. .
That you so well deserve.

HAPPY NEW YEAR FRIEND! 

 

 

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
سحر سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:13 ب.ظ http://www.iran.forum.st

سلام
اگه دوست داشتی بیا با هم بنویسیم
جات تو جمع ما خیلی خالیه.

مامان شایان سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:20 ب.ظ http://shayan-blog.blogsky.com/

وبلاگ قشنگی داری
موفق باشی

میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا سه‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:37 ق.ظ http://www.taheri.blogsky.com

با سلام خدمت شما
ممنون از پیام شما من حتماْ از این به بعد به شما سر می زنم و خوشحال می شوم در این خصوص شما هم اقدام بفرمائید
به نام خدا
اجازه بده ...
اجازه بده ، شعرم را چنین آغاز کنم
قلم و دفتر ذکرم را میان ساز کنم

اجازه بده ، اگه خدای من راضی شد
آنچه را نگفته ام ز قفل ذهن باز کنم

اجازه بده ، تا نفس در سینه می تپد
بر جمال و جسم نکته های نو ناز کنم

اجازه بده ، چکه های عاشقانه را
تا وصال و صحبت و نگاه عشق راز کنم

اجازه بده ، به عمق مطلب شنا کنم
قطره قطره حس گفته ها را ابراز کنم

اجازه بده ، تا رسیدن به مقصد خود
به سرای شاعرانه هرجا پرواز کنم


اجازه بده ، چو نم نم باران بهار
بس نویسم و دوباره نکته ام باز کنم

اجازه بده ، به عشق و امید و رتبه ام
دستم را به سوی خدای خود دراز کنم

اجازه بده ، نگم شاعرم ، اهل دلم
اجازه بده ، اسرار درون ، ایجاز کنم

***
میر حمزه طاهری هریکنده ای (نوپا)


بهنام رضایی یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:52 ب.ظ http://www.pooyesh-soft.ir

سلام
وبلاگ خیلی زیبایی دارید .قالب وبلاگتون هم جالبه.
موفق باشید

[ بدون نام ] یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:21 ب.ظ

سلام دوست عزیز
درود بر شما با این وبلاگ زیبا و مطالبی زیباتر .که تمامی واقعا ارزش خواندن دارند.
موفق و سربلند باشید
حق نگهدارتان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد