نیمی برای من ، نیمی برای تو

اینگونه زندگی کنیم: شاد ولی دلسوز ساده ولی زیبا مصمم ولی آرام مهربان ولی جدی زیرک ولی صادق عاشق ولی عاقل

نیمی برای من ، نیمی برای تو

اینگونه زندگی کنیم: شاد ولی دلسوز ساده ولی زیبا مصمم ولی آرام مهربان ولی جدی زیرک ولی صادق عاشق ولی عاقل

 

 

دعایی آمیخته با اصول زندگی

 

ایمان دارم

 

که در این سال بزرگترین حامی و پشتیبان من خداوند قادر است.

 

پس هر زمان که اراده کنم. کائنات به فرمان او دست به دست

 

یکدیگر می دهند تا خواسته های مرا تحقق بخشند.

 

دستاوردهای امروز زندگی من.

 

نتیجه افکار و باورهای گذشته من است.

 

 پس در این سال،

 

دریچه ذهن خود را به سوی زیباترین اندیشه ها می گشایم.

 

 تا بهترین زندگی را برای خود خلق کنم.

 

دنیای من در خدمت من است.

 

تا هر آنچه را می خواهم و اراده می کنم برای من مهیا کند.

 

 خداوند استعدادها و توانایی های بسیاری در وجودم نهاده

 

 در این سال با خود عهد می بندم که آنها را بیابم،

 

به کار گیرم و از زندگی لذت ببرم.

 

من زمانی، کودک خردسال والدینم بودم و نیازمند محبتشان.

 

پس همانگونه که آنها به من محبت ارزانی داشتند،

 

من نیز دریغ نمی کنم باشد که احساس،

 

ارزشمند سپاسگذاری را در خود بیدار کنم.

 

من شکوه آینده ام را در فرا روی خود می بینم.

 

 پس هرگز خود را با کسی مقایسه نمیکنم

 

 و بر این باورم که توانایی، اینکه از همه بالاتر روم را دارم.

 

 من به خود افتخار می کنم به آنچه که هستم و آنچه که خواهم بود.

 

در این سال روز به روز بر دانش و تخصص خود اضافه می کنم

 

و در جهت افزایش مهارتهای مختلف خود گام بر می دارم.

 

 من از انسانهای موفق الگو برداری می کنم.

 

پس برای موقعیتی که کائنات برای من فراهم می کنند

 

شایستگی کامل دارم.

 

پول و ثروتی که برای من مقدر شده

 

منتظر اقدامات من هستند تا آزاد شده و به سوی من آیند.

 

در این سال هر روز بیش از دیروز شاهد بارش رحمت و نعمتهای

 

الهی به سوی خود هستم و دست به هر کاری می زنم با یک

 

موفقیت کامل روبرو می شوم.

 

در تبسم نیروی مثبتی نهفته است که مخاطب مرا از رضایت و

 

خرسندی من با خبر می کند.

 

و اعتماد او را به طور ناخوداگاه جلب می کند.

 

 لبخندهای من براحتی دیگران را هم خوشحال می کند

 

 تا آنها هم لبخند بزنند و احساس بهتری پیدا کنند.

 

 با لبخند زدنم به دیگران، شکوه و جلال من آشکار می گردد.

 

من جویای تکاملم و اکنون به لطف الهی توان ذاتی

 

خود را که از او الهام گرفته فرا می خوانم تا بیندیشم و خلق کنم.

 

من می دانم که هر تصویری به ضمیر ناخوداگاهم بنشانم.

 

 روزی محقق خواهد شد

 

پس همیشه به رفاه و سعادتی که در حال فزونی است می اندیشم.

 

 تو میتونی موفق باشی


    هر چیزی به دلیلی رخ می دهد.

برای هر علتی معلولی هست ،و برای هر

  معلولی،علت یا علتهای بخصوصی وجود دارد ،

چه از آنها اطلاع دا شته باشید        

  چه نداشته باشید. چیزی به اسم اتفاق وجود ندارد.

   در زندگی هر کاری را که بخواهید می توانید انجام دهید به شرط آنکه :

   تصمیم بگیرید که دقیقا چه  می خواهید .

   همان کاری بکنید که کسانی که  در این راه موفق شده اند انجام داده اند.

 

   رمز موفقیت دو چیز است :

 

   اول تعیین اهداف و برنامه ریزی برای آنها.

   دوم مشخص کردن انگیزها

        (برایان تریسی )

   یک زندگی خوب و درخشان مجموعه ای از هزاران تلاش و ایثاری

است که  هیچکس از آن با خبر نیست.

   مرادن بزرگ از ارتفاعاتی که فتح کرده اند حفاظت می کنند ،

جاهای که یک شبه

   به آن نرسیده اند ،

اما هنگام شب در حالی که همرانشان خفته اند باز هم به تلاش

   خود  برای پیشروی ادامه می دهند .

        (  هنری  وادزورث  لانگفلو)

 

   موفقیت و خوشبختی  هنگامی بدست می آید

 که کاری را  که انجام آن لذت می برید

   بی عیب و نقص انجام دهید

   تعیین کننده کیفیت زندگی شما این است

که تا چه حد به کمال در زندگی  اهمیت می دهید و

 برای رسیدن به آن تا چه اندازه خود را مسئول و متعهد می دانید

         (وینس لمباردی،مربی فوتبال)

نظرات 1 + ارسال نظر
حمید پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:55 ب.ظ

سلام دوست عزیز
لطفا ایمیل خود را برای من ارسال کنید .
باتشکر .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد